مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 00:002024-01-10ورزشي

جنجالی های هفته| از سقوط اخلاقی و حرفه ای فردوسی پور تا کامنت یک داور برای گل محمدی


در اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش هم شاهد یک مصاحبه غیر اخلاقی مجری سابق تلویزیون با یک بازیکن تیم ملی بودیم و هم کامنت جنجالی یک داور برای سرمربی اسبق پرسپولیس.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش را مرور می کنیم؛ * سقوط اخلاقی  و حرفه ای عادل فردوسی پور عادل فردوسی پور مجری سابق تلویزیون و برنامه 90 در حال حاضر در رسانه ای خصوصی مشغول فعالیت است و برای دیده شدن بیشتر و جذب مخاطب دست به هر ترفندی می زند! آخرین ترفند او برای جذب مخاطب صحبت های غیراخلاقی و شوخی های جنسی! در گفت و گو با رامین رضاییان بازیکن تیم ملی و پدرش بود.

اینکه باشگاه سپاهان و فدراسیون فوتبال به انتشار این گفت وگوی تصویری واکنشی نشان ندادند، سوال برانگیز است.

مگر رضاییان الگوی برخی از نوجوانان و جوانان عاشق فوتبال نیست؟ پس چطور در مصاحبه ای غیرفنی، غیراخلاقی و حتی غیرحرفه ای به تشویق عادل فردوسی پور  حاضر می شود و حرف های ردوبدل می شود که قلم از بازنشر کامل آن شرم دارد! مگر فوتبال را ورزشی خانوادگی در ایران نمی دانیم؟ به همین دلیل هم هست که اکنون بانوان ایرانی همپای آقایان در ورزشگاه ها حاضر می شوند پس چگونه است در یک گفت وگوی مثلا ورزشی آن هم با حضور عادل فردوسی پور که سال ها در صداوسیمای این کشور فعالیت کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجالی های هفته| از سقوط اخلاقی و حرفه ای فردوسی پور تا کامنت یک داور برای گل محمدی

جنجالی های هفته| از سقوط اخلاقی و حرفه ای فردوسی پور تا کامنت یک داور برای گل محمدی